Thursday, November 13, 2008

I get the book..

Memula kasi layan muka aku dulu.. Muka pagi yang ceria sebab boley bangun lambat hari nie..
Pagi nie aku ada meeting 9:30 so malas nak masuk opis dulu, terus je p meeting kat HQ..


Pagi ni aku tak bawa bekal pun, tak sempat lak.. Lagipun bukan nak masuk opis pun.. Tengahari baru masuk opis.. So enggak perlulah...

Sampai je kat opis tengok ada parcel..
Baru teringat aku ada beli novel secondhand kat sini..
Aku beli buku nie.. Still in the good condition.. Okay la ngan harganyer kan...


Novel ni aku pernah baca kat Borders, tapi mahal masa tuh dalam 38hengget hehehe.. Dah la bukan hard cover, so tetibe jumpe ada second hand plak, murah plus hard cover so aku order je..

So weekend ni aku akan stat lah menelaah novel nie.... Pastu nanti aku review okay!

Tukang kedai pun ader bagi notes taw tok aku hehehe.. Cumell ajerr tengok..



4 comments :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails