Tuesday, November 25, 2008

Tako Tao

Pernah makan tako tao tak?

Erkk tak taw ye ape tuh Tako Tao?

Nie ha...

Selalu korang leh jumpe benda alah nie kat JJ... Aku nie kan suka noo p JJ.. Memang selalu jumpe booth ni, memang dah lama teringin nak makan tapi cam curiuos gak leh makan ke? Lagipun aku nie kang makanan pelik2 tak kene ngan tekak aku mula la nak blueeekkkkk...

Tapi hari tuh cam dah lapar sangat, orang pun crowded, aku pun order je la benda nie.. Saja nak testing, yang tak bley blah tuh twos amek Unagi, bukannyer nak test ngan Chicken ke Prawn ke...


Ni la ghoperr Tako Tao tuh.. Rasanyer, bese2 je, tak sedap sangat sebab tak membuatkan aku rasa mengidam2 lepas tuh.. So pasni pasti aku takkan beli lagik... Cukup la skali aku rasa...

Heheheh..

Pasal tournament bola tampar aku weekend arituh cube uols teka team aku menang ke kalah...

Hehehe nanti aku update pasal tournament tuh, gambo tak sampai kat aku lagik..

4 comments :

  1. laparnyeeee shaaaaaaa...nak jugak...nak jugak...perut dak keriok2...huhuhu...

    ReplyDelete
  2. laparnyeeee shaaaaaaa...nak jugak...nak jugak...perut dak keriok2...huhuhu...

    ReplyDelete
  3. bnda ni kena ngn tekak aku,sedap!

    ReplyDelete
  4. setapp laa kak tako tao neyyh..slaloo mkn kt mid valeyy..trylaa yg octopus..setapp!! hehe..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails