Monday, November 17, 2008

Sesi memanjakan diri mari~~

Mari kiter memanjakan diri ye...
Akhirnyer hanya aku je yang amek package body treatment & adik aku amek facial treatment... Adik aku muka die ada probs skek sebab resdung tahap kritikal kan so baguih gak la die amek treatment tuh....

Memula therapist aku tuh bawa aku p satu bilek tuh, makna nyer satu customer satu bilek lah.. So takde lah nak malu2 orang tengok kan...


Ni lah bilek die, siap ada shower room lagik.. So dah lepas ko berurut bagai leh la mandi bersihkan badan yang berminyak tuh kat sini....


Ader katil sebijik, kat sini la tempat ko nak baring kasik therapist tuh urut badan ko nanti... Nampak tak lubang kat towel kecik tuh?? Ha, biler time urut tuh aku kene meniarap pehtu masukkan muka kat dalam tuh.. Masa memula tuh aku asyik gelak je, mane idak nyer aku rasa cam lawak plak..
Macam tengah mengintai orang hahhaha...

Ok..Ok.. Memula masuk aku kene buka baju.. Huhuhu tang nie yang paling sadis skali, aku ingatkan buka baju je sebab tengok dalam TV cam tuh.. Upernyer tidakkk wooo...
Die suh ko buka sume pehtu die bagi lah inner yang paper punyer... sengal.. sengal.. Tapi sebabkan dah masuk takleh nak berpatah balik, so aku teruskan aje la....

And then baring la meniarap dan masukkan muka kat lubang tuh... Erm aku amek Jamu full body massage so die guna jamu la tok hand massage satu badan aku.... Kat sini aku tertipu skali lagi, aku tengok kat TV orang yang kene urut siap boley tido lena.. Tipuuuu wooooo...
Mane boley aku tido, kejap kang aku jerit AAAAHHHHH kejap kang bunyik HUUUUHHHHH kejap kang bunyik OIIIICHHHHH... Sakit woooo.. Bukan la semua sakit tapi ader certain part tuh therapist tuh urut sakit.. Menyeringai je la keje aku tahan sakit... Rasa cam nak sepak je therapist tu masa die urut kaki aku sakit hooooo...

Pehtu urut bahagian depan plak, sebabkan package aku pilih nie memang untuk pompuan, die urut perut aku, yang nie tok pecahkan lemak2 degil di perut aku ni haaa.. Masa ni ok la sebab dah bese kat umah kalau sakit perut mak urutkan.. Pehtu die urut ovari, aku pun tak pasti ovari tuh kat ne.. Die kata bagus tok kitaran hormon aku so nanti dah kawen senang la nak beranak... Cetttt... Jauh lagi tarikh kawen aku... Hahah lantak ko la, aku tadah badan je, therapist tuh yang urut... Ohhh pehtu ada satu jenis urutan tok mengurangkan sengugut, ha masa die urut nie aku asyik gelak je, geli woooo.. Sampai akhirnyer therapist tuh pun dah bosan ngan aku.. Hahhaha...

Spa ni baguih tok pompuan lagipun sesaper yang dalam pantang and pre natal stage die boleh urut so sesape yang mengandung ataw lepas bersalin nak berurut leh la carik spa nie...
Dah jadik duta spa plak aku nieyyy..

Dah siap urut bagai, die sapu mask satu badan aku.. Jangan main2, badan pun upernye ada mask, aku ingat muka je ader mask... Wangi mask die, campuran jamu+herba+bunga tak silap aku... Dah siap pakai mask, die bungkusnyer plak aku ngan plastik ape ek nama nyer, ala kalau kiter letak makanan kiter tak nak kene hurung lalat tuh kan? Ha ala2 gitu la plastik nyer.. Die bungkus aku dari dada sampai buku lali plus tangan skali.. Huhu memang macam robot la tuh yang aku takleh pegang HP amek gambo tuh... Tegak je.. Pehtu terus die masukkan aku dalam steamer..

Masa kene steam nie best.. Sedap je rasa badan, aku siap tido lagik.. Sedar2 je dah cukup 30minit...

Dah settle sume ape lagi, mandi la.. Gilo ko nak kuar dari spa tuh dengan segala jenis bauan camtuh.... Huhuhu tapi mandi cincai je la janji ilang rempah ratus yang ditepek kat badan aku tadi....

Gambar ketika ektibiti dijalankan tak dapek la aku amek.. 18SX woo tak tergamak aku nak amek... Hahah kalau amek pun untuk koleksi sendiri je...

Muka pas abess treatment.... Badan rasa lebey segar dan ringan skek.. Aku tak timbang plak pas abes rawatan nie so tak taw la ada terbakar ke kalori aku masa kene steam tadik.. hahhahahha..

Korang p la try.. Seyes best, buka pe, keje opis kan, badan bukan kuar peluh sangat, bahu lenguh, sendi2 pun asyik sengal je.. Pas treatment nie cam lega satu badan, urat yang tersimpul pun dah lurus balik.... Sekali sekala memanjakan diri, tak pe kan... Carik dwet, tapi kesihatan kene jaga uols... Ader dwet lebey, kiter p la memanjakan diri jap....

7 comments :

  1. ahaks, igt td free...

    ngandung leh g spa gaks ek?

    ReplyDelete
  2. syoknya layan diri kat situ..
    hi..salam kenal..nice blog..
    leh tukar link?

    from me -lily lotus-

    ReplyDelete
  3. wah cam best je baca awk nye story ni. Ada web ke spa ni? bape dia charges utk package body treatment?

    ReplyDelete
  4. loorrr..
    patutla jue nmpk makin lawa sket skg...
    heheh...

    nk cntek, kenala tahan saket sket...

    ReplyDelete
  5. ~ cam best jer...teringin gak nak ke spa. mahal tak? ~

    ReplyDelete
  6. huhu.. mcm best tapi part yang sakit tu aku cam bleh bayang jer, dulu2 slalu pi urut kmpung, sakit gilos. huhuhuuh...

    ReplyDelete
  7. perghhh kless tol.. p SPA tu huhuhu

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails