Wednesday, November 12, 2008

Menu berbuka pose arini

Yea hari nie dah hari ke2 aku ganti pose, so malam ni aku masak nie tok berbuka... Seb bek opis dekat 10 minit je dah sampai umah.. Sampai2 je zaaassss p mandi, solat Asar, twos berperang ngan sudip kuali bagai kat dapur...

Hasilnyerrr...


Ayam masak merah, sonang je nak masaknyer dan menyelerakan... Dan....

Aku tak taw ape kome panggil lauk nie, tapi aku panggil Lala... Masak rebus letak cili skek letak daun kunyit, garam... Seyes sedap sebab isi die manis....

Sayur nan adooo... Hahaha tak sehat betoi pemakanan aku kan? Aku tak soka sayur la, aku cuma makan sayur2 tertentu je.. Hiks! Sebabkan sayur faberet aku dah abes so aku malas nak masak sayur yang ada dalam peti nun... Hahaha..

Aku nak p bancuh air plak.. 

6 comments :

  1. uish..
    nk sdp tol..
    dr kenyang leh jd lapo tgk aym msk mrh tu..
    mmg dh boleh sgt jd bini org..
    huhu:)

    ReplyDelete
  2. kita pon puasa gak ari ni, berbuka dgn ayam masak merah n sayur campur..

    ReplyDelete
  3. terrornya jue masak...untung your future hubby nanti.

    eedany very da pemalas tawww.

    :)

    ReplyDelete
  4. anim : isk lambat lagik tittle nak bertukar, sethaun lagik.. Hiks!

    June : Buka ngan ayam masak merah memang sedap...

    Eedany : takde terer mane pun hiks... ni sebab nak makan kene la masak gak...

    ReplyDelete
  5. aik...
    masih bulan poser lagik ke ni..
    huhuhu ena tak ganti lagik poser uhuks

    ReplyDelete
  6. heheh tangan emas ni patut masuk pertandingan memasak nih

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails