Monday, July 2, 2012

Irma Hasmie dah kahwin.. Alhamdulillah.. Cantik sangat dress dia!

Aku suka sangat Irma Hasmie ni.
Nak lagi sejak dia bertudung. Alhamdulillah dia bertudung secara sempurna.
Sempurna pada pandangan aku la. Takde yg terjambul sini, terjambul sana.
Penghijrahan yang sangat bagus pada aku. Bukan senang kita nak berhijrah kepada benda baik secara drastik and secara total nie.
Tapi she proved it!
Aku sendiri pun tak mampu menjadi setegar dia. Ye la, memang aku pakai tudung tapi sometimes baju tu macam tak kena ngan gaya bertudung. Aku mengakui and sedang cuba memperbaiki.

Ok dah melalut.
Meh layan gambar Irma yang sangat cantek



r69RO gambar pernikahan irma hasmie 29 jun 2012

nuW4p gambar pernikahan irma hasmie 29 jun 2012

ExCzZ gambar pernikahan irma hasmie 29 jun 2012

Cantikkan?

Sumber: http://www.enciknakal.com/2012/06/gambar-pernikahan-irma-hasmie-29-jun-2012.html

1 comment :

  1. cantik sgt..lakinya pun ensem..
    semoga bahagia hingga ke syurga.

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails