Friday, August 3, 2012

Hasil dari Europe Trip.

Hasil dari Europe Trip. Europe trip ni ialah holiday jalan2 di negara Eropah like Venice, Paris, Germany.. Hehe tapi bukan saya yang pergi. Belum mampu lagi. Kalau ada duet pun, saya rasa wajar tunaikan haji dulu baru lah tenang hati nak pergi melancong jejauh gini... 

Yang pergi Europe trip ni my friends. Opis mate, team mate. Sebabkan tahu minat saya mengumpul FM yang tegar, maka setiap tempat yang beliau pergi sure beliau akan belikan FM untuk saya. Dapat la saya FM dari Pisa Tower, Granada, Venice, Rome and Italy... Hehe makin bertambah koleksi FM saya. Kena beli papan magnet yang baru la camni.. Sebab papan magnet yang sedia ada dah full. Semua ni now saya letak kat opis je.

Antara semua ni paling suka yang gambar topeng tu, nampak lawa and lain dari yang lain. Yang menara Pisa tu pun alwa jugak hehehhe.. kesimpulannya semua lawa!


Di samping tu, hari tu ada kawan gak gi Vietnam, Bandung and UK. Maka dapat la saya habuan FM. Terharu sangat bila setiap kali kekawan travel diaorang akan ingat utk belikan FM utk saya. Thanks my friend!


2 comments :

  1. teringin nak ke europe tapi apakan daya poket harus tebal kalau nak ke sana.

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails