Tuesday, March 8, 2011

Berjimba di dataran

Minggu lepas kan Hari ATD kan? Ada pameran kat Dataran, wiken hubby ajak ler gi sana..
So Ahad ritu bangun awal, siap bekpes jemur baju segala.. Terus la gerak ke sana...
Penuh weii paking, ktorg paking jauh nunnnnnnn di sana, aku pun tak tau kat ne...

Aku malas nak susun gambo, lain je la gambo yang tak ikot turutan nie...



Waaa ni peluru berpandu hokey... Cube teka bape rege peluru tu satu... Sape betol memang terer..


Harge die 1.3 juta satu!!!!!! 1.3 juta okey... ada 8 bijik so korang kali la sendiri bape regenye..
Patut la kerajaan banyak salurkan duet kat tentera, peralatan nye mahai kan..



Yang ni kami bersama kete kebal, selambe je suh abang sakar tu amekkan gambo kami.. Ate, nak suh sape plak amekkan..


Ni pertunjukkan heli... Pagi tu ada lintasan kete kebal, motor cross, ada terjun dari heli.. Macam2 la puas gak la aku menengoknye kan..


Yang ni pun kete kebal.. Korang leh posing2 amek gambo tau, leh masuk dalam die.. Aku nak gak masuk tapi sape plak nak amek gambo aku, dah la hubby ngah carry Rayyan.. So takpe lah, tahun depan ada lagi..

Sape ada anak memang best la gi, aku tengok bebudak sakan berposing ngan kete kebal, senapang sume ni..


Kami bergambo ngan peluru berpandu yang berharga 1.3 juta kali 8 tambah kos lain2.. HAHAHA


Ni gambo mesin basuh askar.. Ha ko, pestaim aku tengok nie, ada satu lagi bilik air bergerak askar.. MEmang best la pameran die..


Ar-Rayyan leh lak lena tengah2 ramai org nie, ngan bunyik helikopter kuat berdesing, die leh je lena terlentok..


Aksi payung terjun.. Ni memang peberet aku la, dulu masa gi Batu Feringhi ada tau payung terjun nie, nak la buat.. Sekali tanya rege.. huhu terus cancel..HAHAHA


Ar-Rayyan dah jaga, nak tengok payung terjun..


Eh dah habes la gambo... Kesimpulannye memang best la, tak rugi pergi.. Tahun depan Rayyan dah beso sket nak gi lagi la... Kasik die posing ngan kete kebal sume..

4 comments :

  1. heheh bez kan
    suke nengok ikthiar hidup tu
    camne dia pasang perangkap seme

    ReplyDelete
  2. besaunya mesin basuh kan .
    tahun depan lagi besh kalo pergi ..rayyan dah kenal ..benda2 tu apa..

    ReplyDelete
  3. baik pnyerr arrayyan tdo....huhuhu

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails