Monday, March 28, 2011

Cara buat LOVE bites | Gegetan cinta

Giler ah tajuk entri aku, leh mengundang kontroversi nie...
Meh aku nak tunjuk satu tanda gegetan cinta...
Nah.. Ini dia...



Hubby ke yang buat???
Giler ko, banyak tempat lain yg lagi best nak bt gegetan cinta ni.. Ada ke kat lengan plak..
Ni gegetan cinta oleh anakanda tersayang.. HAHAHA.. Ntah apa die geram ngan aku sampai gini la jadiknye...

Meh closed up sket...


Merah kan? Lebam..
Terer anak mama, kecik2 dah pandai HAHAHA..

Takde la, kisahnye gini.. Aku dok la pegang Rayyan, habit die skang adalah nak makan apa saja yang die pegang.. So die gi isapnye tangan aku sesambil duduk tu, tak sangka plak leh jadik gini.. Smapai lebam ko...

Pehtu sebelum die geget tangan aku ni, memang ada tanda gini gak kat lengan die, aku ingat die kene geget hantu.. HAHAHA sengalnye mama.. Skang aku dah tau nape ada kesan lebam kat tangan die tu.. Bila die meniarap, die gi isap tangan die jugak.. LOL!!!!

Patut la ada kesan lebam, aku ingat kene geget hantu ka atau anak bbsitter tu gigit die.. HAHAHA..

Anak oo anak, mcam2 peel...

6 comments:

  1. hehhee.... mak oi.. memang lapar sgt tue.. jage rayan baik2 ye :).. sungguhbest jadi mama kan?? nak ade anak yg bek la anti :)

    ReplyDelete
  2. Rayyan akak anta kt bbsitter jugak lah?ingat anta nursery..Danial punya habit kalau meniarap ialah jilat lantai..haih

    ReplyDelete
  3. wahahaha..musti meleleh air liur masa gigit. nak tumbuh gigi kot?

    ReplyDelete
  4. hamboi rayyan..kecik2 dah pandai..hahahaha..budak2 panjang akal eh..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails