Friday, March 18, 2011

Makan selepas syopping di Matta

Ntah pape entri aku nie.. Kelam kabut je.. huhu ni kesah Ahad pas gi Matta fair, singgat the Mall makan kat Rafflesia Hut..

Rafflesia Hut ni ada kat Sabah, aku pernah makan yang kat Sabah punye, sedapppp nasi ayam pandan die... Yang kat semenanjung kat The Mall je ada...



Gambor Ar-Rayyan ngan papa die.. Kalau gi tempat sesak ni, better guna baby carrier je.. Tak menambahkan kesesakkan.. Huhu aku riso gak Rayyan nages gi tempat sesak nie.. Tapi nan adooo nages.. Suka lagik ada, mata melilau tengok sana sini.. Connected tots berlaku uols!!!


Ar-Rayyan dalam cobaan nak memegang minuman aku.. Huhu skang tangan die pantas, pantang nampak apa sume nak capai.. Ada sekali tu aku abwa gi Manjaku Ampang.. Ha amek ko sume die nak pegang, seb bek la baju toys je.. Kalau barang kaca... Jenuh la mama eh nak ganti kalau berderai jatuh...

Anak oo anak...


Nak Makan kat luar? Adalah berperang dulu ngan rayyan.. die sebok nak capai apa dalam pinggan aku.. Pehtu dok tarik2 tudung.. Huhu tengok la gambar den tengah betolkan tudung yang diambil oleh papanye... huhu...

Tu je, gamba makanan tak dapat snap.. Rayyan kaco!!




3 comments :

  1. mcm tu la kalo ada baby, nak makan pun tak senang.me dulu siap gilir, kalo tak tak puas makan..hehehe.bila dia dah bleh duduk, lega..sebab dia behave dlm baby chair :)

    ReplyDelete
  2. heheheh
    dah laju nk mencapai ek
    xpe beso esok jemaah sama2 ek rayyan makan sama papa & mama

    ReplyDelete
  3. hehehe,pia baru je lalu mase lunch break tadi ;P

    alololo tomei nya rayyan

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails