Monday, July 19, 2010

Contest by MiszLullaby


Jom join contest yang diadakan oleh MiszLullaby sempena abes exam beliau...


  • Syarat2 penyertaan:
  1. Be my follower.
  2. Letakkan banner di atas dalam post contest korang and link it directly to my blog and letakkan juge di side bar ye... Code nye korang boleh copy dekat my sidebar..................
  3. P/S(oh ye..i just noticed this,kalau nak letak kat side bar tu,korang copy gambar jek la,xyah letak yang code tu coz kalo tak die redirect to the blingers blog instead of my blog..kalau malas xyah letak pun xpe,tapi kalo letak ade benefit nya donk~)
  4. Make a post about this contest.Explain la sikit psal contest ni.
  5. Upload gambar korang yang korang paling suke and korang rasa cantik. Mesti gamba korang jek k?Xkesah la posing mcm mane pun,nampak badan ke x,nampak muke je ke..Edit ke x...Sume tu terpulang pada creativity masing2.And cerita kan kenapa korang suke gamba tu. Make it interesting sampailaaaaa cik miszlullaby terpikat ok?
  6. Xkesah berapa banyak gamba korang nak letak,letak la..I will choose it.
  7. Tag sorang kawan korang.And make sure org yang di tag tu tahu yeee...Boleh la spread the words sikit kan??=D
  8. Leave your link below..so that i can check it.
  9. Korang boleh join dua-dua contest jugak.Takde halangan.So,ape lg..pergila amek gamba cepat!=D
  10. If you r not familiar wif pupa milano and yves rocher.Check their websites at my side bar.

Meh tengok gambo2 yang aku suke tengok.....




Gamba ni diamek masa aku gi Cuti2 kat Sabah tahun lepas... Hehe aku suke gamba nie sebab die close up antara aku ngan pepatung.. Susah ooo nak amek gamba nie, aku kene senyap2 gi dekat2 ngan pepatung tu, kang kalau bising2 kocoh2 pepatung tu trebang.. Hehehe hajat di hati nak pegang pepatung tapi takot2 tu still ada heheh dapat gamba sipi2 gini pun jadik ler...





Gamba ni kat Toy Museum Penang... Brgambo ngan Mr Shrek... Suke sangat gamba ni sebab nampak macam aku pelok peyot Mr Shrek yg bolat dan muncet tu... Hikhikhik padahal Mr Shrek tu dok dalam kaca tapi nampak macam aku pelok perot die kan? Hehe pas tengok gamba ni terkekek2 aku ngan kawan aku gelak.. Yang peliknye bila depa plak amek gamba ngan aksi yang sama macam aku, tak jadik la plak.. Hahaha nampak cam cacat, nampak cam ada penghalang antara perot Shrek.. Bila gambo aku PERFECT.. Apa maknanye???


Maknenye aku KEMETOT... Bila aku berdiri dan pelok Mr SHrek, tangan aku betol2 tang peyot die...





Gamba ni masa ngah penat mendaki Bukit Bendera nak pi minum ABC sedap.. Aku suka gambo ni sebab nampak natural... Membe aku panggil amek gambo dari belakang, aku pusing buat peace terus snap... Hehehe pastu plak masa ni aku slim giler, perot pun kempis je takde sparepart oooooooo.... Siap melentik2 tu amek gambo.. Seksi plak aku rasa... Muahahhaha





Gamba ni plak aku suke sebab teknik silhoutte... Masa ni aku baru belajar bab2 photog nie.. So tengah try n error la nie.. Aku settingkan kamera dan mintak org tolong amek gambo aku, dah aku je asyik amek gambo orang.. Bila plak aku nak ada gambo...





Ni gambar masa honeymoon kat Krabi hari tu. Nape aku suke gamba nie??? Sebab ianya PINK.. Sume serba PINK!!!!! Aku kan peminat PINK TEGAR.. Tengah jejalan tu, nampak plak Skuter Hello Kitty warna PINK ni, takkan nak lepaskan peluang... Ngee~~~~~ Cepat2 posing, buat macam motor sendiri.. Hahah lagi plak masa ni aku ngah peknen 4 bulan.. tapi still nampak slim kan???



Orang yang aku nak tag untuk contest ni ialah Mama Aisya aka Zeti hehehe


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails