Thursday, July 29, 2010

KLCC

Petang ni aku mau ke KLCC.. Actually aku ada meeting kat Jalan Ampang, dari Bangsar aku naik LRT je kosser aku nak bawa kete.. Sat gi balik, husben amek...

So dah naik LRT haruslah drop by dulu kat KLCC ngeee~~~~

Lama wei tak gi KLCC ni, aku ni tak suke sangat tempat crowded.. Tu yg wiken malas nak ke sini...Petang ni ingat nak usha2 Harrods
KLCC... Hehehe KLCC pun dah ada Harrods rupernye, ingatkan London je ado......

Rasanye dah lama tak reward myself sumthing, so maybe kalau ada yg berkenan.. Its time for it....Tapi macam payah je, sebab skang barang baby lagi tempting pada aku compare to others....

Yang penting, nak beli Roti Boy.... Hooooo dah terbau2 dah nie... Harus ku singgah jua KLCC nie...

P:S/ Ini entri auto publish, aku tulis malam tadi eh...

1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails