Tuesday, July 6, 2010

Ektibiti surprise di petang sabtu...

Petang sabtu tu, bk dari JJ pas makan KFC.. Aku dok lepak je kat umah tunggu husben balik keje...

Actually aku gi JJ tu bukan beli KFC je tapi kebetulan burfday bestfren aku Mad Noor ari tu.. Pagi tu tunang die Nad call aku.. Nad ni pun besfren aku gak.. Aku kenal depa berdua ni since sekolah teknik lagi, kira kisah cinta aku ngan Encit Lee memang dalam tangan depa la HAHAHA.. So secara tak langsung mereka berdua adalah bestfren kami husben and wifey...

Nad plan nak buat serprise tok Mad Nor so kebetulan plak Nad memang nak datang umah aku hantar barang so aku suggest bt je serprise kat umah aku... Aku pun nak kuar so aku leh la tolong belikan kek...

So aku gi JJ tengahari tu, selain menapau lunch aku, bli juga la burfday kek...

Meh layan gambo aje la...


Ni la burfaday boy..


Pasangan darah manis, bulan 10 ni nak nikah dah... harap2 aku dapat la attend kenduri depa...


Menu of the day.. Pizza.. Hehhee..

Tu sajork...

No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails