Monday, July 12, 2010

Update ringkas2 saje..

Aku menulis entri ni di Lobi Menara Mesiniaga Subang Jaya.. Hari ni ada training kat sini, sampai awal giler hehehe training kol 930.. Kol 830 aku dah terconggok kat lobi nie ha.. Seb bek ada WiFi, leh la online...

Actually weekend ni banyak nau ektibiti aku.. Selalu aku update entri malam2, weekend.. Ni memang tak sempat, semalam seharian berjalan dari Shah Alam sampai ke Kuala Pilah.. Balik memang dah flat giler, terus tido sebabnye kol 230 nak bangun tengok Final World Cup...

So cete2 yang ada aku akan update bila kelapangan di waktu malam.. Bila tu? Aku tak leh nak janji sebab this week aku ada paper work kene submit so kene prepare all the data, testing material sume.. Tak habes lagi ulangkaji so memalam aku kene study before aku taip paperwork aku.. Kalau dah menghapdet belog, bilanye masa plak aku nak prepare material tok paperwork testing aku... Huahuahuahua.. Kat opis memang tak de la nak update blog.. Sooooo NOT me lah, update blog di opis...

Jadiknye, this week agak bizi sket... Kalau ada kesempatan aku akan hapdet.. Banyak nak share nie.. Hehehe maklumlah skang dah nak masuk 3rd trisemester, musim honeymoon hampir tamat~~~~~~

Ooo malam ni ada check up plak ngan private gynae... Hurmm~~~ terbengkalai lagi la keje malam nie...


1 comment :

  1. rasanya update blog memalam lagik best kan? sunyi hening n byk idea dtg...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails