Friday, July 2, 2010

Contest Senyuman Menawan


Heheh first time nak masuk contest nie.... Dah lama tingin nak masuk tapi takde masa aje nak godek2 gambo....

Contest ni boleh disertai oleh sesape pun ngan syarat mesti menjadi empunye blog nye follower..
Kalau nak join klik gambo atau banner kat tepi nun... Akan hyperlink ke blog Cik Gyena
Gambo senyuman maut yang aku nak pertaruhkan (eceh awahhh) ni la die....



Gambo ni di amek masa raya tahun lepas.. Raya terakhir aku sebagai anak bujang hehehe tu senyum manis semacam je, seri penggantin kata orang.. Ye la masa raya ni 3 bulan lepas tu aku naik pelamin... Hehehe...

Siyes masa ni aku tembam giler, tengok la pipi aku tu laboh semacam.. Bila senyum lagi la nampak macam roti bommmmm... Pas raya jenuh aku berdiet 2 bulan.... Hehehe..

Senyum tu idak ler menawan mana suma aku suka gambo ni sebab aku tembam masa ni.. Hehehe rasa cam Winnie The Pooh je HAHAHA...

Tu saja.. Jom la join reramai.. Ni nak tag blogger nak ajak join...

1. Kak Ipar aku Nana- memang suka join contest
2. Fatimah- sama cam aku bru berjinak2 nak join GA nie..



2 comments :

  1. ha'ah..menawan senyuman ko...tp senyuman aku tak menawan aaa jue...huhuhu~
    tp aku cuba jugaa laa join k!!hehehehe.....

    ReplyDelete
  2. morning..

    1stly thanks cuz sudi join contest cik gyena...neway gud luck ya.. :)

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails