Thursday, July 1, 2010

sudah setahun Aqil yang Tiut Miut


Sape Aqil???

Aqil ni anak one of bestie aku, Take..... Hehehe Ibunye Aqil ni aku dok kenal dari zaman belajar, zaman bercinta, sampai dah kawen, sampai la dah ada anak ni... Anak die pun dah macam anak kiteorang je... Sebabkan relationship ktorang yg close sangat... Dan betapa susahnye usaha Take dan hubby untuk mendapatkan Aqil ni pun memang ktorg paham, so Aqil ni memang kemanjaan kami la... Hehehe nak lagi antara kami berlapan Take yang dulu kawen dan dapat baby....

Semalam burfday Aqil yang pertama... So Mama Jue nak wish Aqil hepi burfday sayang.. Jadik anak yang soleh ye... Nanti hujung tahun Aqil dapat geng baru.... Hikhikhik..

PS/ Upload gambo kawen nie, tetibe aku nak bt bk entri aku masa aku kawen dulu... Dulu kan aku bt separuh jalan je since gambo photog tak bagi lagi.. Ni gambo sume dah dapat, so rasa cam nak tulis je entri pasal wedding aku...

Saja nak rekod sebagai kenangan... Hohoho blog aku kan, suka hati aku la kan nak tulis entri lapok basi berbulan2 pun HAHAHA.. Tapi takde la basi mana pun.. Baru 6 bulan berlalu.. Hikhikhik.. Tak kesah la kan...

Next week aku akan stat la stori kawen aku...

8 comments :

  1. thanks mummy jue..siap ade entry khas!!!;)

    ReplyDelete
  2. buat la entry apsal wedding...

    once in alifetime kan..kena la buat!!

    ReplyDelete
  3. epy bday aqil...x saba nk tgk baby jue palks..

    ReplyDelete
  4. Tunggu geng untuk sambut birthday ke-2 tahun taun depan (^_^)

    ReplyDelete
  5. take~~ ye la kesayangan tu aqil.... mmmuahh.. geram nak gomol2 die...

    ReplyDelete
  6. ain~~ok2.. next akan buat hehehe skang mood blogging dah merasuk bk hahha aritu nak muntah tgok blog..

    ReplyDelete
  7. N~~~ ehem anak kier bulan 10 nanti... pastu anak awak pulok..

    ReplyDelete
  8. din~~ tahun depan ada geng... hehhe abes la anak aku kene buli... hahaa

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails