Wednesday, September 7, 2011

Ciom tangan suami di pagi raya..

Tadi kesah keluarga besar aku..
Skang aku nak cete kesah famili kecit aku lak di pagi raya..
Tahun pertama kami sambut bertiga...

Masa papa habes semayang raya..
Si kenit ni tengah tidooo...
Maklumlah, pagi2 kol 5 dah bangun nak azan di mesjid..
Tu yang kol 8 pagi dah tido balik..
Tak kesah la janji die tak meragam..



Sampai je umah, papa terus la meneman si kenit tido sambil main game yo...
COOLLLL..
Pagi raya pun main game..
Dayang2 kat tepi tu ngah tunggu turn nak main ANGRY BIRD hehe..


Pastu bermulalah sesi bermaafan..
Syahdu betol time nie..
Huhu banyak dosa ngan suami nie..
Minta maaf atas sume tingkah laku yang menyagat hati somi..
Halalkan sume yang terleby dan terkurang..
Eh siyes aku sedeh..
Tak tau la camne perasaan orang yang raya berjauhan kan..
Minta maaf pun dalam tepon je..
Lagi berganda sedeh kot..
Aku yang minta maap depan mata ni pun bergenang ayor mata..


Pastu senyum balik HAHA..
Bese la, laki ku buat lawak..
"Ayang, mana ada dosa ngan abang"...

Wah terus tersenyum aku..!!!


PAstu gambo kami sefamili..
Masa ni Rayyan baru bangun tido..
Mamai lagik nie..


Cobaan untuk meletakkan songkok di kepala..


Yang ni anak bujang tengah kompius..
Masih mamai..



We are in oren...


Seronok kan pakai sedondon gini..
Tahun ni kami beli baju sume sedondon..
Hehe baju kurung aku turquise, husben nye baju kemeja pun turquise..
Baju aku kaler merah, tshirt hubby pun merah..Rayyan pun merah gak..
Hehe best !! SHUKE...


Ini saja gambo kami di pagi raya..
Seb bek ada DSLR dan speedlite..
Idokler gambo kelam je..
Maklumlah, rumah kampung kan atap rendah sket..

Gamba Raya tahun ni nak buat canvas printing cadangnye hehee..
Leh gantung kat dinding umah...
Ok kan?

4 comments :

  1. Alolololo comel2 gambornya.. Terutama pic si handsome boy yg tgh tido tu.. So sweet!!!

    ReplyDelete
  2. heee adakah kak long yg dimasukan itu minta maap dalam tipon jek tp tak call pon sms je haha takut nanges

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya,Maaf Zahir dan Batin.. :)

    ReplyDelete
  4. salam...selamat hari raya...

    alahai apesal gambo tak kuar...nk tgk picca tu..huhu..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails