Wednesday, September 14, 2011

Open house Berderet + makan + Jem = Wiken!


Kesah wiken..
Macam biasa la musim Syawal ni..
Open house berderet2..
Tapi aku pergi mana yang sempat je...
Jem sana sini sinun kot..

Ari  Sabtu kami ke Kota Dsamansara, umah cousin...
Jem giler..
Stress haku..
Gi skali ngan adik ngan mak aku...

Muka gedik Rayyan dapat jalan..
Pantang nampak kamera..
Inilah aksi muka yang akan die bagi...
TERBAIKKKKK...


Terlangak langak dalam kete..
Melopong mulut dengar papa die bercerita..
HAHAHA..


Mama dan Rayyan on the way to makan2...


Rayyan dalam kete.. Sebab dekat je konon malas nak letak dalam carseat sekali azab ko.... Die sebok nak memunggah, memanjat, mendaki dalam kete.. 

Next time, duduk la kamu anak dalam car seat!!


Masa ni diam lagi...
Dok je dengar aku buku amalam doa tu..
Siap senyum bila nak amek gambo...

Bila dah sampai seru dieee...

Tak caya??? Cer tengok...
Sampai ke bawah haaa..
Celah kangkang aku die duduk..
Dah pakai smart2 bertie bagai..
Gini la jadik nye...


Masa kat umah cousin aku die masak Nasi Arab kambeng+kari kambeng+kari ayam..
Marbeles la.. Nanti aku nak minta resipi hikhikhik..

Pas gi sana.. Gi umah membe opis kat Batu 9 Cheras..
Hoh Jem jugak!!!!!
Kat sana ada macam2 menu dari sate, laksa, nasi tomato dan macam2....
Tapi aku makan laksa je..
Diet weii, makan kene control...
Takmo aku menyesal kendian hari... Lagipun takot kene ceriberi makan macam2 nie..

GAmbo kat open house memang aku tak amek..
Aku sebok menjaga anak.. Anak aku ni kan active orangnye...
Muahahha tapi bagus gak ada anak activenye, so omaknye nak makan terkawal sket..
Kira ingat dunia, ingat anak.. Makan siket!!!  LOL!

6 comments :

  1. owh baju polka dot kat ampai masa kt kampung tu jue punye ke ingat kakak punye lawa..suke berkenan sgt

    ReplyDelete
  2. suka statement kira ingat dunia, ingat anak.. makan siket!!hahahaha

    ReplyDelete
  3. hensem nye rayyan..ohhh..datang batu 9..apesal tak heloo i??ley dtg raya kat umah..

    ReplyDelete
  4. humboi!! handsome boy ni.. pakai tie lg tu.. comei sggh!! ;)

    ReplyDelete
  5. x lame lg Aryyan pon cani lerr agknye..hero!

    ReplyDelete
  6. Juelee,
    Suka tengok baju Rayyan bertie, cute. Baju maknya pun i berkenan...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails