Monday, September 19, 2011

Photobook Journey of Ar-Rayyan dah sampai

Last week aku ada cete pasal gambar kami yang dah diMAGNETkan tu kan?
KLIK SINI sape yang tak baca lagi..

KAli ni nak cete pasal photobook..

Disebabkan aku memang suke kamera, suka amek gambar..
So album tu memang wajib suka la kan..
Sulu selalu aku print gamba masuk dalam album

Memang banyak album aku masa zaman belajar..
Tapi skang aku giler buat photobook...
Aritu ada offer kat Milkadeal..
Terus aku rembat 2 voucher..
Photobook pertama aku dah siap..
Yang bertajuk 
" Journey of Ar-Rayyan "

Dalam photobook ni sume gambae2 Rayyan start dari lahir sampailah umo 10 bulan..
Actually nak buat sampai setahun tapi voucher ni dah nak tamat..
Tak sempat la plak...

Jom tengok photobook yang dah sampai tu..


The cover....
Gambar Ar-Rayyan sejurus selepas dilahirkan...
Tengah2 tu gambo kami masa pregnancy photoshoot...


TAG BIRU = Baby boy...
Aku simpan lagi tag ni hokeh!
Kenangan tu...


Sejurus selepas kelahiran..
Bersama PAPA yang eksaited dapat baby...
Lepas mukasurat ni, gambo mama ngan baby..
Tapi tak tunjuk la sebab gambo tak pakai tudung..


Ni masa majlis cukur jambul....
Buaian yang SUPERB lawa la pada mama...


Eksperesi muka Rayyan pada usia 2 bulan...
Berkerut kening, dah pandai tersenyum adalah achievement Rayyan pada masa tu...


Yang ni sume masa dah 6 bulan.. dah besar anak mama...
Hehe tu je la yang aku leh tunjuk, takkan nak snap setiap helai kot..
Total ada 40 pages...
Ok la, aku sangat puas hati..

Voucher lagi satu maybe aku nak muatkan sume gambo percutian kami...
Hehe masih dalam proses nak buat nie..

Ada yang tanya kat mana aku buat MAGNET PHOTO ni kan..
KLIK SINI ye..
Aku order kat FB diaorang since aku beli voucher tu dari ILoveDiscount...
Aritu tak silap depa baru buat promo lagi kat Milkadeal..
Tapi dah tamat kot..
Takpe, korang tungggu la..
Next time mesti ada lagi tu..


7 comments :

  1. Jue! Gambor dia tido menonggeng tu comel sggh.. hik3!!!!

    ReplyDelete
  2. tingin nk wat photobook
    caya tak klw kak long ckp
    gambo damia dari kecik xpenah cuci pon hehee

    ReplyDelete
  3. whoaaa...sgt jeles.ko mmg sgt rajin lg kreatip.aku puny main letak je gmbr.hahahah....nih versi aqil setahun blom buat2.but you give me an inspiration..thx!!!;)

    ReplyDelete
  4. mine dok tangguh2 nak buat photobook yg me beli voucher dari milk a deal tu...bz bz bz ni :)

    ReplyDelete
  5. sukanya! saya pun suka buat photobook now

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails