Tuesday, September 20, 2011

Kat mana nak beli winter cloth eh? Yang murah sudah...

Aku dalam kepeningan ni.. Nak hapdet belog pun malas..
Bizi ke hulu ke hilir...
Nak cari bagpack la, baju sejuk la, itu la ini la..
Huhuhu..
Just nak tanya uols..
Kat mana leh dapatkan baju sejuk yang rege berpatutan eh?

Wiken ritu dah sebey, mahai2 la beb..
Sarung tangan je RM50...
Huhuhu... Ikotkan aku malas nak beli, tapi sebabkan masa bulan 10 nanti katanye tempat yang aku nak gi ni dah masuk musim sejuk..
Kalau rasa nak mati beku anak banak, takyah la beli..
Aku pikir nak beli kat sana je, murah sikit..
Tapi sementara nak beli tu, tak ke kejung aku nanti...
Huhu..

Cam ni la...
Sape baik hati nak bagi aku pinjam baju sejuk ????
^_^






3 comments :

  1. Rasanya kalau nak pakai sekali sekala beli kt bundle je. mmg leh dpt murah. winter jaket leh dpt around RM 50. erm or maybe pesan kt sesape yang dok oversea lerr... kt sane murah kan.

    ReplyDelete
  2. me nak bagi pinjam pun, mine dh koyak sikit :p
    memang mahal esp kalau yg cantik2--me dulu pegi harga RM400 tu....(kaler pink) ;)

    ReplyDelete
  3. nk pinjam ke?ada 1 kat umah adik bli masa dia g korea aritu pastu dia wakafkan kt umah mak kot sape2 nak pakai

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails