Friday, September 23, 2011

Ya Allah.. Bersyukur gile..

Hehe apa yang aku bersyukur sangat nie..
Actually yang aku dok sebok cari baju winter bagai tu sebabnye aku kene gi CHINA...
Atas urusan keje selama 2 minggu lebey kot..
Tarikh yang aku patut pegi 2/10/2011 sampai 15/10/2011..
Huhu pastu balik dari China nak ke Singapore plak...

Agak sedey sebenarnye sebabnya besday Rayyan 4/10/2011 tak pat nak celebrate..
Memang tak happy langsung dapat pergi obersea sana...
Dok pikir tak dapat celebrate besday anak yang pertama..

Tup tup semalam boss kata trip tu POSTPONE....
Ya Allah.. bersyukur gile aku..
POSTPONE ke bulan December..
Dah la December tu heavy winter kat China..
Hurm??? Malas aku nak pikir.. Nanti la baru pikir...
Aku skang happy sebab leh celebrate besday Rayyan..
Leh bawa Rayyan pi inject satu tahun...
Eeeee sonoknye...
Tak sabar nak tunggu anak umor setahun...
HAHAHA..

DIsebabkan postpone lama lagi, boleh la dipertimbangkan nak bawa hubby ngan Rayyan sekali nanti... Hohoho...
Dan weols leh la gi oliday sekali..
Itu akan dipertimbangkan kemudian, bergantung pada kewangan masa tu la kan..
Hikhikhik

Aku tersenyum je sejak dapat tau info nie..
Ok, berita kegembiraan ni datang sekali dengan pakej kerja aku..
=(
Macam biasa lah...
Kali ni aku kene handle projek company yang besar pulak..
Projek ngan P1 Wimax..
Perghh takut gak aku nie..
Pasni jarang la aku dapat online nie..
Sebok dok configuring and troubleshooting network aje la..
Tapi takpe..
Boss dah promise, if success.. 
Next year dapat la bonus dan merit award yang berganda2...
HAHAHA..
If ada rezeki naik pangkat...
So saya ingin keje keras now, demi masa depan yang gemilang...
Eh macam tagline Malaysia plak..
^_^


7 comments :

  1. haha...i thought so u will be going to China..aritu bos aku pun ada offer sape nk g training GE Agg..tp sekor pn tak nk..last2 dia yg p.rs mcm on Dec jgk.
    Best2..make sure success k..cepat naik pangkat..dpt bonus byk blh beli rumah dh next year..

    ReplyDelete
  2. semoga selamat pergi dan selamat balik yaa

    ReplyDelete
  3. kat alamanda semlm kty g..ada byk sales utk baju sejuk..kt hall tgh2 tu..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails