Thursday, September 29, 2011

Happy Besday my Dear..

Assalammualaikum..

Minggu ni macam sikit2 je update kan?
Ye, saya skang bizi..
Selalu update malam, tapi ni malam kene study configuration tok testing..
Bukan student saja belajar ye..
Bila dah keje ni pun kene belajar jugak..
Especially network engineer ni, macam2 ntah apa2 la kene tau..
Feninggggg,,

Hari ni besday hubby..
Genap sudah 27 tahun usia..
Sebagai isteri, saya doakan yang terbaik buat suami..
Semoga suami akan terus dapat menjadi pemimpin keluarga kecik saya nie..
Semoga suami akan terus menjadi imam buat saya dan anak2..
Semoga suami diberikan kesihatan yang berpanjangan untuk menjaga saya..
Semoga kegembiraan, kebahagiaan akan terus bersama suami...

Dear Hubby,
Your hand in my hand..
Your eyes in my eyes,
Your love in my heart,
And mine is your,
Help life sailed smoothly..
Dear..
You make a wonderful husband!!
Happy birthday dear..

1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails