Tuesday, September 6, 2011

Masih lagi bercuti..

Saya masih lagi bercuti..
Makanye malas giler ah nak hapdet belog..
Kene seru dulu semangat hapdet nie..
Dah la ada 2 ketol BE ngah menari dangdut kat belog ni skang..

Semalam cuti, ada tetamu beraya kat umah..
Pestaim masak banyak tok lunch nak serve office clique aku..
Tapi sayangnye gambo tak amek..
Menu semalam pun aku masak simple je..
Msak lemak cili padi ayam pencen, goreng ikan, sambal belacan, ulam ulaman dan ikan pekasam goreng..
Hehe seb bek sume kekawan aku kata ok..
Alhamdulillah..

Plan hari ni plak mau ke One U..
Ngeee ada benda nak buat..
APAKAH???
Nantikan...
Entri Raya nanti aku kasik UP!

Eh belog ni dah jadik cam belog si kenit ni plak..
Asyik2 muka die je mama kasi haplod..
Takpe la kan...
Nama pun penghibur hati mama
Budak yang ada 2 batang gigi saja.
-Sekian-



4 comments :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails