Wednesday, December 24, 2008

Biler napsu mula menjadik tuan

Sila Klik Sini..

Benggong!!!
Apakah maknanya ini ???
Ape kena nye ngan masyarakat Malaysia nie?
Dah hilang akal???
Baby umor 20 bulan, dengan budak kecit pun ko boleh naek napsu ke weyyy ???
Nauzubillah..
Mengucap panjang aku baca artikel nie..
Tetibe darah naek membuak2...

Seyes, aku tak pernah rasa camni..
Sedih, marah, geram sume campur dalam satu rasa..
Ye, aku emosi kat sini..
Aku geram sebagai seorang manusia aku rasa malu...
Kat mana letaknya akal sebagai manusia yang waras ????
Setahu aku, ayam pun tak sanggup nak tibai anak ayam..
Cuma ada satu haiwan je dalam dunia nie yang boleh buat cenggitu tanpa kira anak ke bini ke.. Iaitu BA-ALIF-BA-YA..
Tapi nie baby la wei, yang tak taw ape.. Yang taw nageh biler lapar, tido biler kenyang, gelak biler diagah...
Sampainyer hati kan...

Huhuhu.. Sedey.. Sedey!
Semoga orang yang kejam tuh dapat pembalasan sewajarnya..
Aku rasa orang cenggini kene pakaikan cawat besi, guna besi yang stainless steel yang tak leh digergaji tuh.. Pehtu kunci cawat tuh kiter campak dalam lombong Tasek Chini..
Ha! Padan muka ko!
Sampai mati la ko tak dapat puaskan napsu syaitan ko tuh!
Biar ko gersang sampai mamposs!!!!
Baru puas hati aku!

Badigol sood punye jantan keberet, jantan keparat!

5 comments :

  1. hudud je..
    sula ke, rejam ngn lembing ke...
    budus kan??
    same cam citer Laila Majnun tu, haha...

    ReplyDelete
  2. mmg tak pelik... bila dah akhir zaman ni kita akan semakin menyerupai zaman jahiliyah...
    mmg sgt mencabar idop zaman ni
    islam hanya pada nama...
    nauzubillah

    ReplyDelete
  3. bodohnye binatang..org mcm tu kasi potong je dia punye tut..pastu bakar!!!

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails