Sunday, December 21, 2008

Pernikahan Fatin & Fitri

Sabtu lepas, saya ngan Encit Lee menghadiri majlis pernikahan sahabat sekolah kami, Fatin & Fitri.. Dua2 pun kawan masa sekolah teknik dulu, panjang jodoh depa alhamdulillah....

Acara nikah kat masjid, mengambil berkat kater orang buat di masjid nie... Yang paling best, rasanya majlis depa nie sama waktu ngan majlis Mawi ngn Ekin... Tapi, saya tak heran lahhhh...

Tema berpakaian serba putih, putih kan lambang suci dan bersih.. Ibarat akad tue sendiri, lafaz suci oleh suami untuk memperisterikan wanita pilihan hati... Ermm tapi baju nikah saya tak pula warna putih hiks! Saya kan suker menjadi lain daripada yang lain, pilihan kaler saya adalah ???...
Biarlah saya rahsiakan dulu, nnti tak berseri plak.. Hee Hee Hee..
Aduhai.. Saya tak suker betoi mengahdiri penikahan nie satu lah, mesti saya akan menitikkan air mata walaupun bukan saya yang dinikahkan pada hari tersebut! Hmmm... Terlalu sensitip ok!

Dan seperti yang dijangka, memang tepat la... Biler je pengantin salam2 famili memasing mesti ada adegan drama kan?? Fatin & Fitri memasing menitik air mata, mungkin gembira sebab dah sah jadik hubby & wifey.. Mungkin gak sedey sebab... Hai ya, benda nie hanya orang dah melalui nye je leh cete... Saya pun tak taw laaaa, belum lagik melalui saat2 nie...

Tapi yang pelik nye nape saya pun join menageh gakkk.. Aiya maaaa....
Tak suker la! Dah la dah nageh tak reti nak berenti.. Huhuhu bt malu jerk...
Habes make-up I!!!!
Tak taw nak cete ape la.. Layan gambar aje la!


Ni la Fatin.. Cantettttt kan? Ohhhh really love her baju nikah, simple but nice....

Waiting for the solemnization.. Time nie saya pun ikot berdebar2.. Awatnyeeeeee????

With all my friends... Love you all!!!!!!!!!


Last skali harus lahhhh ada gamba KAMI berdua bersama penggantin... Kang ade lak yang touching terlupe nak amek gamba sama hiks hiks hiks......

8 comments :

  1. semua org dah bernikah
    bila saya nak bernikah nih

    ReplyDelete
  2. ~ tak pernah lagik g majlis akad nikah. so, tak pernah lagik rasa nak nangis bila tengok org nangis.

    soalan yg sama cam nurmala, bila i nak nikah jugak nih? ~

    ReplyDelete
  3. curik gambar 2 keping yek...hahahaha...

    ReplyDelete
  4. sweet couple..semoga bahagia selalu...

    ReplyDelete
  5. nape selit ayat "kang ade lak yang touching terlupe nak amek gamba sama"

    musykil...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails