Thursday, December 18, 2008

Burung hantu

Pernah nampak burung hantu? Bukan hantu yang menyerupai burung taw.. Orang yang menyamar menjadik hantu burung pun bukan.. Neehiiii ok!
Saya pernah nampak.. Kat kampung dulu.. Mukanya tidak la sengeri nama yang diberi Burung hantu.. Cuma mata burung tuh lebey bulat dan bercahaya.. Tak ngerii la, sape kata ngeri.. Sila angkat tangan laju2..

Aisshhhh saya dah merepek ke Mediteranean pulakk...

Malam nie saya kene keje malam untuk project migration ATM DSLAM to IPDSLAM.. Jadik, malam nie saya akan jadik burung hantu yang paling manis dalam dunia nie.. Eeewaahhh masih sempat masuk bakul, timbang sendiri.. Ermm sedap plak bunyik peribahasa yang telah diedit oleh Cik Jue ni ye!

Ni kali ketiga saya kene keje malam, memula dulu sangat seronok tapi bila dah kali ke3 nie.. Bosan la! Penat.. Saya tidak produktif waktu malam, malam adalah waktu tido dan rehat saya.. Waktu saya enak mengulit mimpi atas tilam empuk berselimutkan comforter pink yang dibeli di Sogo.. 
Ohhh naseb baek saya belum berkahwin, kalau tidak lagik lah liat saya nak keje malam nie..
Opss jangan pikir bukan2 ok! 

Tapi bukankah tempat seorang isteri di sisi suami, jadik sepatutnya bila malam saya berada di sisi suami yang sedang lena tido.. 

Weeehee benar bukan ?

Bukannyer tengah terbongkok2 dalam ibu sawat equipment untuk tarik-cabut-dan-pasang fiber cord  baru. Hmmm..
Isteri alaf 21, begini la jadiknyer... 
Opsss melalut lagik!

Sah2 saya belum kahwin jadik tak perlulah berimaginasi lebey tinggi!

Disebabkan malam ni saya kene standby so besok saya akan off day untuk meqada' waktu tido saya..  Memang macam burung hantu, malam berjaga.. Siang membuta.. Eh phrases baru lagik!
Bezanyer burung hantu nie mata kecik dan manis! 

Opss sape yang perasan nie?

 

7 comments :

  1. hehe...tak penah keje mlm, tk tau la kan klu kena keje malm mcmana...

    urmm sabar2

    ReplyDelete
  2. hi there ;) comforter pink? post la pic nak tgk... mesti lawa... ;)

    ReplyDelete
  3. angkat bakul ke???
    huhu...

    kuat keje ni dah nak kawen cepat ke???hehe...

    ReplyDelete
  4. ekeke org tak slalo bekerja malam mmg rasa camtu... =)

    hehe tapi seb baik ada kelonggaran lepas berjaga malam sok leh cuti.. erk bukan separuh hari je ke cuti

    *lol*

    ReplyDelete
  5. Salam, how r u? Keje kat mana skrg ni?

    ReplyDelete
  6. kalo ko keje mlm, pagi pon keje gak ker? kira pagi petang siang malam ko ngadap wayar2 warnawarni tu ker? huhuhu... sadisnyer...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails