Tuesday, December 2, 2008

Tahniah Tiqah

Weeekend ari tuh menerjah ke rumah bespren aku masa kat Teknik ngan Matrik dulu.. Atiqah..Macam tradisi plak, bile musim cuti sekolah je berduyun2 lah orang nak buat kenduri kawen la, bertunang la, berkhatan la... Chewaahhhh.. Ngata orang, tahun depan majlis aku cuti sekolah gak kuikuikui atas permintaan ibuku... Anakanda mengikut aje... Janji dapat kawen...
Udah merepek meraban...

Ok.. ok... sambung stori.. Aku pegi ke Klang untuk majlis pertunangan Atiqah.. Dengan sape ye?????
Ohhhhhh.. schoolmate weols gak masa kat Teknik dulu.. Omar!
Kepada yang mengenali weols, jangan terkejot ok! Depa nie bercinta pas abes belaja hehehe dulu masa sekolah musuh ketat.. Skang, nah amek ko, bakal jadik laki bini... Itew la pesan orang tua benci orang berpada2 ye tak... Iskkkk iskkkk...

Selain aku ngan Encit Lee, kami turut la mengangkut 3 orang anak dara yang lain kekawan aku gak dulu masa kat matrik hehe...

Ni la die Awe & Atie.. Ohhhh mulut Atie sangat bising hokayyy!!! Bingit telinga aku dalam kete dengar die pot pet pot pet membebel.... Dah lama tak jumpe so kali nie jumpe cam banyak perubahan yang berlaku antara weols...

Antara barang hantaran yang mengamit hati aku hari tuh, ni hah!


Cantekkan fondant kek nie??? Tak pe, nanti hantaran kawen, I will hunt for this.. Ke tok majlis potong kek..??? Either one la.....

Ni lah bakal penggantin..... Hehe tempoh ikat setahun... Wahh nampak gaya tahun depan berdedai2 la sahabatku yang akan melangkah ke alam perkahwinan.. Jangan clash ngan tarikh aku sudayyyyyy....

Tahniahhh Atiqah & Omar.....

8 comments :

  1. whoaa..serius tiqah n omar?!! adehh

    ReplyDelete
  2. yup..tiqah ngan omar...
    mawar, tutp mulut..kot ye pun terkejottt jangan nganga besar2 hiihiii

    ReplyDelete
  3. bilekah tarikhmu iteww jue? sila perdetail sket, mungkinkah hjg thn depan? :)

    ReplyDelete
  4. nape ko lg berseri dr kwn ko tu?=p

    ReplyDelete
  5. fizah : lambat lagi, tungguuuuu je kad dari ku ye! yang penting ko bukan dalam pantang la masa tuh

    nemo: haaaa tuh namanyer seri penggantin aku dah nekkk hahaha..
    giloo ke ape, nak kawen lagi setahun seri penggantin dah nekk..

    ReplyDelete
  6. hehe bgus2 cepat tol tuan punye blog update blog dia.. huhuhu gambar i takde...

    ReplyDelete
  7. jebat: gambar u ader tapi tok entry besok la yang... auto publish entri..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails