Friday, December 5, 2008

Makan dulu yeay!

Sesampai je Mid valley harusss la makan dulu kan..
Peruuttt dah kriok kriok dah berdangdut berteater bagai...
Ye la masa tengok wayang tadi makan pop corn ngan Hotdog 1901 je...
Pagi tak menyempat nak bekpes, tak sabo2 sangat nak p dating muahahhaa...

Seb bek senang dapat parking...
Tanpa toleh kiri kanan terus serbu Sushi King....
First time nak try makan nie... Ye la, aku nie bukan suker nak makan pelik2..
Kalau agak2 nak test makanan baru mesti ajak Encit Lee, bukan ape..
Nanti die akan bagi semangat suh aku habeskan, kalau dah payah sangat kang aku bagi je kat die minta die tolong habeskan hehehe...
Seee, baguskan... Tapi Encit Lee tetap maintain kurus, aku nie je yang asyik naek je badan
huhuhuhu....

Tapi pikir balik, maunyer badan die tak fit.. Kerja bukan cam aku nie ha, dok opis melangut je dalam aircond depan PC.. Lemak tak terbakar langsung..
Keje dia memerlukan dia aktif bergerak..
Pehtu every week 3 kali kot die maen futsal, mesti lah maintain je badan....
Huhuhuh weekend jogging plak ngan aku...
Hmmm aku ni ha je asyik makan tanpa exercise! Aiyaaaa......

Cepat2 kami order sebab dah lapar sangat.. Heee giler gejoloh toi..

Encit Lee order nie, aku pun tak taw ape nama nyer..
Tapi daging die nice la...
Sedap je rasa di lidah..
Ader miso soup bagai, selalu aku dengar nama soup ni dalam drama Jepun yang aku tengok..
La ni baru dapat rasa, tak sedap sangat la..
Lagipun I am not the type of green vegetables punyer olanggg lorrr..
Aku tak suker sangat makan sayuran ijou tuh yang rasa tak sedap je di tekak aku niey...
Secara overall sedap la menu nie..
Cheeewahhhh, ape je Encit Lee order memang selalu sedapp..
Ngeee senang aku nak kecek skek..
Kecek ni makannyer mintak sket la...


Aku makan ape?
Nie ha...
Owwhhh tetibe ader Big Apple la kat tepi ku...
Ngeeee Encit Lee belikan masa lalu kat tepi Gardens tuh..
Last masa aku beli Big Apple kan aku kempunan nak makan the Alien tuh, adik aku p bedal aku nyer..
So die belikan lah tok aku The Alien, supaya aku tak meroyan kempunannnn...
Hiiihiii.. Gilos! Ader ke orang meroyan sebab kempunan?


Eh tak nampak ke ape aku order?
Meh aku closed up skek...
Taaaadaaa....


Nice la menu aku nie...
Nama cam bese aku tak taw, aku maen tunjuk2 je kat kertas menu tuh.. 
Yang penting aku pilih yang banyak lauk..
Ader sotong, udang, ikan, ayam sume ada...
So variety la.....

Uikkksss... Jangan lah sampai meleleh air liur tengok...
P lap cepat2 air liur tuh... =D
Muahahahhaaa......

Sesaper yang tetibe mengidam pas tengok entry nie, yaaaaa AMPUNNNNN yaaaaa....
Bukan niat di hati sengaja nak buat uols terliur or ter'mengidam'......

Saja nak share, tapi bagi aku 3 bintang je la kot makan kat sini...
Its not that tak sedap just tekak melayu still tekak melayu kan?
Tak pedas tak cukup kick la......
Orang Jepun mane makan pedas so bagi aku so-so je la menu nyer..
Sape yang tak suker pedas mungkin suker kot..
By the way, tekak orang lain2..



7 comments :

  1. huhuhuuh..sian akak tau jue..akak ngidam nieh..

    ReplyDelete
  2. hehe mmg best makanan jepon.. ekeke biase la bile lapar semua sedap... ekkek

    ReplyDelete
  3. hehe mmg best makanan jepon.. ekeke biase la bile lapar semua sedap... ekkek

    ReplyDelete
  4. hahahha.. air pun jepon? hahahah.. minum yakult! heheheh...

    ReplyDelete
  5. syidapppnye makan nyumnyumnyumm...
    nak sket!

    ReplyDelete
  6. mak aiiii... sedapnya menu!

    itu udang yg tak tahan tuh!

    arrrrggggh... suaplah ai. dah ready nganga nih! (Tetiba gediks...)

    ;)

    ReplyDelete
  7. nmpk cam kering je jue...
    kalau aku pun xjln sgt lauk2 gitu..
    kalau pedas baru terangkat kan???

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails