Thursday, December 4, 2008

Misi pertama - yeaaaaa selesai!

Misi pertama nak tengok wayang..
Heee dah lama tak tengok wayang.... Weols tengok citer nie...


BOLT! 
Heee cete animasi 3D lagikkk..
Heee 1st time nak tengok yang 3D,  semangat toi kami berdua...
Haaaa kartun bukan setakat tok kanak2 je taw, kami pun suker nontonnyer jugerrr~~~ lalalalala...
That why la kami nie awet mude coz always ceria cam kanak2..
BLUEKKKKK!!!


Ok... Sebelum  masuk wayang nak bergambo dulu ngan katun yang bakal kami tonton... Lerrr cete pasal anjing upernya..
Hiks...
Wayang nie Encit Lee yang pilih, memula aku cam nak tengok cete Twilight tapi kang aku gak yang terjerit2 bagai nak kuar anak tekak kat dalam nun asyik terkejot je so Encit Lee dah pilih nak tengok nie, I follow je la.... I nie kan gurlpren yang taattttt... Ceaaaaaa......

Jadik, aku hanya dapat bergambar je la ngan vampire.. Cukup la tuh!


Hahaaaaa baru aku taw, nak tengok wayang 3D nie kene pakai spek 3D la pulokkk...
Aku ingatkan wayang tue sendiri dah 3D ala2 cam depan-kiri-kanan-belakang-atas-bawah sume ada gambar kan...
Sekali upernya salah daaaa... Hahaha giler kuno toi aku nie.....
Ohhh spek nie kiter tak payah beli pun, die bagi kat pintu masukkk..
Patut la harga tiket mahal nak mampuihhhh.. 
Bukannyer kiter tak payah bayor sebenarnya tapi die dah caj siap2 dalam tiket....Hua Hua Hua...
Gilerrr mane ada benda percuma dalam dunia nie, masuk toilet pun kene bayar 3kupang taw!


Dah bayar kan harga tok guna spek nie... Harussss la kami bergambar dalam tuh.... Walaupun taw idak ler cantet mane pun spek nie ha...... Ala2 cam professor Klon je aku tengok ngee~~~~

Adoi Encit Lee tengah kunyah pop corn lak masa amek gamba nie, tue yang ala2 ternganga skek gambo nie.. Hiiihiii ...
Belum stat wayang lagik kami dah bedal pop corn tuh.. Biler wayang stat je, pop corn dah abes, punyer la lama iklan... So geget jari je la sambil tengok cete....

Best woooo tengok cete 3D nie.. Ala2 timbul je karakter dalam cete tuh.. Rasa cam aku nak pegang je katun tuh.. Biler ada part2 yang cam agresif skek tuh, terjatuh ke ape, terasa cam terkene kat muka aku plak...Heeeeeyaahhhhhh... Heeee disyorkan untuk pegi tengok dan rasai sendiri... 

Cete ni pun menarik gak. Cete pasal puppy yang comel yang perasan die ada super power padahal all this while die cumer berlakon je dalam one of series kat Hollywood.. Sangatttt cumelll hokay!

Tapi kan, dalam wayang tu hanya weols je kapel dewasa hua hua hua.. Yang lain sume kanak2 dan ibu bapa memasing.. Adoi yaaaa..
Tapi ader aku kesah???
My money so suker ati la nak tengok cete ape pun.... Its fun ok!

3 comments :

  1. ye ye tgk katun... takpe kene biase kang dah kawen da ada anak kita leh layan katun dgn anak.. tapi kita jaga la jgn cam org tu... anak dia main2 lak dgn kita.. nak tgk wayang tak senang wakkakak

    ReplyDelete
  2. hang jebat: tu la pasal, ade ke budak kecit tu bantai maen nyorok2 ngan kiter...adessss....
    wahai ibu2 kalau anak 1 2 tahun tak payah la bawa tengok wayang bikin runsing orang sebelah je kang..

    ReplyDelete
  3. waa... dah cantet dah sket spek 3D skang. dulu2 sebelah biru, sebelah merah. ampeh tol... cam spek tipu-tipuan..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails