Sunday, December 14, 2008

Kenduri blogger CeeraMoon

Semalam pegi ke kenduri kahwen blogger Ceera a.k.a Ceeramoon kat Kg Cheras Baru...

Tak susah nak caru umah Ira nie sebab driver I sangattttt pandai bab jalan.. Tengok peta dalam kad terus taw bawa tanpa sesat banat ok!

Sesampai umah die, aku nampak Zack-U a.ka Sepet dulu adik Ira... Sangat comeyyy budak kecit nie ok! Serba ijou gitu.. Mengikut tema katernye.. Tapi aku pelikkk Encit Lee pun ikot tema kaler ijou gak... Apakahhh??
Aku ada amek gambo ngan Zack-U nie tapi kat kamera die la... Masa tu kalut2 lupe nak kuarkan kamera HP sendirikkkk... Tunggu Sepet ni upload kat blog die, aku rembat baru tepek kat sini... Heee...

Aku sampai awai, dalam koi 1 gitu.. Sepet ngan VP suh aku makan dulu.. Ira ngah make-up so tak dapek la nak bergambo bagai.. Jadik kami makan ler dulu... Time-time peak hour gini memang ramai orang so kene la behave skek, nak lagi aku dok semeja ngan makcik2 so maleh la nak amek gambo bagai.... Segan la I... Uwekkkkk!!!!

Dah selesai makan, Encit Lee suh aku p jumpe Ira kat bilek coz pasni weols kene attend kenduri kawan Encit Lee plak... Waduhhhh berderet2 kenduri weiiiii... Lemak2 pun bakal terjojol keluar la pasni.....

Aku tanya Alang a.k.a BigMouth mane bilek Ira.. Pergghhh seb bek la adek badek die nie sume ade blog so aku cam la muka2 depa nie senang la skek aku nak menyapa2 tanya.. And the best thing depa sume tak sombong sume peramah gitu so takde la aku segan2 sangat... YippppEeeeee!!!

Sebelum masuk bilek, lalu pelamin dulu.. Nie haaaa...



Cantetkan pelaminnyer??? Sweetttt je.... I loekeee it, suci putih bersihhh je aku tengokkk...
Aku sampai bilek Ira die tengah make-up, salam2 sume mmmuahh muahhh.. Pehtu cakap la pape yang patut and gitaw aku tak sempat nak tengok die sanding and gambo bersama penggantin pun tak dapekkkk nak snap.... Gambo pengantin tengah nie haaaaa ada la....

Ira ngah make-up so takkan nak kaco mak andam ye tak.... Seyesss Ira sangat lawa jumpe live ok!!!! Rugi tak dapek tengokk minah ni sanding......Pas dah jumpe die twos la aku kuar...

Sebelum tuh jumpe VP dulu.. Amek gambo.. Ni la VP yang ngah mabuk kepayang hik hik hik tapi cumelll je... Suke!!


Uikssss I bukan lesbian ok, jangan sebarkan fitnah di situ.. Just suke sebab pipi nyer yang tembam dan comel gituuu...


Dah meninggalkan jejak bagai, gue pun chiow for the next wedding kat Gombakkkk...




Ni la die gambar pengganti baru!!! Aku cilok gambar nie dari blog Ceera.. Cantet wooooooooo... Nampak berseri2 je penggantin nie.....


'Sayang, apesal gamba kiter berdua takde???? Ini tak adilll wooooo'

To Ira, selamat penggantin baru.....
semoga berbahagia ke anak cucu.. Aminnnnnn.....

7 comments :

  1. ~ tak dapat nak pi kenduri ceera. semalam tak baper nak sihat sangat. ~

    ReplyDelete
  2. chantekkknyerrr.. aperkann dayer dh jadikkks milik oghang.. uhuhu

    ReplyDelete
  3. wah ..terrer ah camera man .. pelakun tambahan .. angkat air pun ade...hehehe..
    salam kenal..

    ReplyDelete
  4. sweet couple..semoga bahagia selalu..

    ReplyDelete
  5. babe.. sori lambat komen blog ko..

    hiks..

    asal ko datang awal sangat... tak sukeeeeeeeee.. pastu datang time aku mekap lak tu... dan dan tu takleh nak borak lebih2.. sori eh..

    tq sebab datang, muahssssssss

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails