Friday, February 18, 2011

127 hours


HA apa tu 127 hours?

Ni tajuk movie, movie ni lum masuk lagi market Malaysia.. Tapi aku dah tengok, aku download je.. Memang skang keje aku download sum movie baru2, jimat duet tak payah tengok wayang.. Malam wiken je, sambung kat DVD, play...

Ha sebijik cam tengok wayang, goreng lak nuget ke hape kan.. Memang layann....

Oke berbalik pada muvie nie, memang BEST GILAK! Cete ni based on true story tau.. Ada sorang mamat ni memang suke activiti lasak extreme giler .. So one day nie die gi daki gunung batu bata tu kat gurun mana ntah, ada batu jatuh and hempap tangan die sekaligus menyekat die kat celah batu tu la.. Korang leh imagine tak camne? Kira batu tu mengapit tangan die, die takkan terlepas selagi batu tu tak berkalih..

Tempat yg die tersekat tu plak bukan tempat laluan orang, memang die jerit2 orang takkan dengar punye.. Dengan berbekalkan air setengah botol mineral tu die terkandas selama 127 jam..

Yang thrill nye cete nie, camne cara die melepaskan diri tu.. memang tutup2 mata je la keroje aku time tengok tu.... Korang mesti tak caya apa yang die buat tok lepaskan diri tu.. Huhuhu ngeriii weii..

akhirnya die berjaya elapskan diri ngan cara yang kiter tak jangka.. dan die still emneruskan aktiviti lasak die cam biasa after accident tu.. memang kental la mamat nie.. aku memang syorkan korang tengok la..

Banyak lagi cete aku donlod, Hantu Kak Limah, Paranormal Activity 2, You again, Magika dan macam2 la.. aku leh bukak kedai muvie dah HAHAHA..

Cete ni pengarah Slumdog millionaire, patut la best... Slumdog Millionaire tu memula aku baca novel je, kuar je muvie terus donlod, 3x aku tengok, tak jemu langsung.. best!



7 comments :

  1. dorang kat opis ni pun dok bercerita pasal citer ni gak..pastinyer di download ajor skrg..x bley nak pi tgk kat panggung wayang ler ada si kenit ni..

    ReplyDelete
  2. oooo..yeke..nak kene tgk gak le camni..

    cite ngeri ok lg..tp bkn yg hantu2 ye..hehe

    ReplyDelete
  3. wah mcm besh je citer nie.nanti nak donlod jugak

    ReplyDelete
  4. sinopsis mcm menarik....mesti tonton ni..thnks for info

    eh nak download movie, mcm mana yerk..lama web apa?
    selalu beli dvd jer, tpi skrg cd player dh rosak..hehhehee

    ReplyDelete
  5. james franco?? har har har mesti tengok har har har hensem har har :D

    ReplyDelete
  6. best ke wey cite ni,bila nk kuar kt wyg? aku nak tgk gak laaaa....

    ReplyDelete
  7. kak long mmg xbaca lg entyr jue ni
    tadi lepas je tgk cite tu yg along dload
    kak long tgk entry jue eh mcm tajuk cite tadi je hahaha

    ngeri! part dia potong tangan sendiri kak long msk dalam bilik hahah pastu kak long tanya along..dah putus ke tangan dia??kalau dah putus bgtau...nk sambung tgk kekeke
    xsanggup nk tgk dia ptong tangan dia

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails