Tuesday, February 15, 2011

Me & the Present


Oke.. Aku dah rasmikan dah present baru ku itew... Apa lagi, henbeg Coach yang direct from US, kirim kat membe yg bercuti ke US masa Krismas ritu, sekaligus hadiah besday & annibesary pertama ...

Memang pilih design ni Coach Ashley Leather Carryall.. Bukan apa, aku nie jenis lasak, kang makan tumpah.. Kalau leather nie selamat la sket kan, kalau canvas tu alamatnye comot la beg aku tak sampai setahun pakai...

And aku suka sebab size die just nice je, leh la muat pampes selai, baju Rayyan seapsang, wallet, kamera Pinkie aku.. DSLR tak muat la... Agak2 la korang nie kan... DSLR kene bawa beg die la kan...


Nah kasik close up sket...

PS:/ Hanya cacatan peribadi, takde makna nak eksyen menunjuk.. Aku beli barang murah pun aku tunjuk jugak...



9 comments :

  1. mak ai..telan air liur jelah ni...
    jelesnye!!!(ke arah kebaikan)hehee...
    coach tak mampu lah weh..
    setakat guess bolehlah ^_^

    ReplyDelete
  2. wahhh beshnye cun cun cun..
    alar jue..jgn pandang pada sudut nak eksyen tu..pandang dr sudut positif kan..nak jugak hohoho..

    agak2 la encit papa ku itu nak bg tak..ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  3. murah???
    huuu..mane ade coach yg murah...
    hehehe....
    btw,akak beli direct from US eh?
    camne tu?kirim kat kawan or by post?
    cantek sgt beg tu!

    ReplyDelete
  4. hoho
    beg jurulatih...
    mahai tu hehhe
    xmampo bli hok ori

    ReplyDelete
  5. fuyooo.. lawanya julee... warna tu lagilak kak munna berkenan.. tapi berangan je bolehlah

    ReplyDelete
  6. cantiknye..hepi belated birthday..

    ReplyDelete
  7. Yeayyy...dapat pegang dah..jadi laaaa...hehehe ^_^

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails