Thursday, February 24, 2011

Sorry sangat pemenang contest & capture..

Kepada pemenang contest & capture ritu, sorry sangat2 aku belum berpeluang nak ke post office tok pos hadiah korang..

Hadiah sume dah ada, dah siap packing tapi aku belum berkesempatan tok ke post opis.. Huhuhu bila aku keje luar aku keje kat Cyber.. And time lunch aku tak pernah kuar sebab food provided kan sepanjang aku dok testing ni sampai bulan 4 nanti, so memang la harapan nak ke post opis tu takde.. Tambah plak paking kete payah, bila dah kuar nak dapat paking tu payah la... Lagilah berganda malas..

Aku bagitau awal2 ni kang ada plak akat aku ni reti buat contest tapi hadiahnye nan adooo...
Ada tau, cuma pos je belum nanti aku amek gambo hadiah yg dah balut tu.. BTW, pos laju ngan pos express apa beza... Sebab aku nak pos yg ada tanda tangan tu... Takut la guna pos bese, kang tak sampai, aku jugak dipersalahkan...

No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails