Monday, February 28, 2011

Strawberi yang enak dimakan sedap dipelok!


Tau tak apa nie? Ni la Strawberi... Sape tak tahu ni buah apa, silalah ketok kepala..

Apa istimewanya strawberi ni kepada aku... ??

Strawberi ni dah berjasa kat aku ... NI bukan sebarangan strawberi ye... Ini adalah Pillow straberi with music.. Heheh..

Tang mana music nye?? Pillow ni ada speaker, so leh connect kepada MP3..

Apa kejadah lak aku nak gna pillow speaker ni sume?
Actually strawberi ni berguna masa aku peknen dulu, kan orang kata baby dari dalam perot lagi dah boleh dengar.. So memula aku kasi la baby dengar guna headphone.. Selalunya aku pasang bacaan ayat Quran, zikir2... Tapi bila nak tido sure problem sebab headphone tu besar gabak...
Susah aku nak bergerak...

Bila guna strawberi ajaib nie, senang je.. Letak kat perot pastu leh tido ngan selesanya... Hehehe.. MEmang best alat ni.. Orang kata elok ibu sendiri yang perdengarkan ayat2 Quran kan..

Kekadang tu aku bacakan jugak tapi bila dah terlalu penat tu, tak sempat ni la ikhtiar yang ada kan.. Tak kesah la, yang penting aku dah dedahkan anak aku ngan ayat2 Allah dari alam rahim lagi...

Dan percaya tak? Bila aku bacakan zikir Munif Ahmad yang aku selalu perdengarkan kat Rayyan masa dalam perot dulu, Rayyan akan pandang aku dan dengar seolah2 die kenal sangat ngan apa yg aku baca tu.. Maknanye selama ni die dengar zikir2 yang aku pasang tu...

Kalau tak percaya, leh la try buat bila peknen nanti..


Budak bam bam bersama STRABERI ajaib mama dia...

Skang starberi ni aku simpan lelok, leh guna tok adik Rayyan nanti.. Hehehe, aku beli nie online tau.. Susah nak jumpe time tu... Terpaksa order tru Ebay..

4 comments :

  1. Ni la pillow speaker yg I nakkkkk sangat masa peknen dulu..mmg susah nak jumpa unless online n thru ebay lagi..last2 give up..huhu tapi I pun dengarkan ayat2 quran jugak tp guna kaedah lain..huhu,Mareesa Naima pun bila I pasang balik ayat2 quran tuh,dia seolah2 dah biasa dengar and menghayatinya..huhu

    ReplyDelete
  2. ape nama strawberi MP3 ni kalu nk beli?selain ebay leh beli kt mana lg? mcm menarik je.jual kat aku je la hehe.nt time adik rayyan ko beli MP4 ko MP5 ke hehe

    ReplyDelete
  3. N kasi dgr direct hp kt perot...hihihi

    ReplyDelete
  4. kasik la link mane online ko beli?mana la tau kan ada rejeki yg no 2...leh la pakai..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails