Wednesday, February 9, 2011

Celebrate besday di Pizza Hut

Pas je habes makan kenduri Alan di Shah Alam nun, Tetibe Zafril nak banjer aku makan sempena my burfday..

So aku pilih je la makan Pizza, malas nak pening kepala, lagi pun Pizza sodapp!!!



Ni lah die Zafril yang baik hati nak banje aku sempena besday aku.. Semoga murah rejeki ko zaf dan bertemu jodoh cepat..

Zaf ni skoolmate aku kat teknik.. Kawan hubby jugak la.. Close jugak la kami nie, masih single lagi die nie.. Die ni Pilot ye, kaya giler.. Masa kenduri ritu bawa kete Ferarri merah.. Phewwww bergegar jiwa aku tengok.. Bukan tengok kete sebab aku bukan minat kete sport dua pintu nie.. Bergegar sebab aku tengok kaler merah tu...

Ni la hasil yang die kuarkan tok besday aku.. Pizza stuff crust, sedap yang nipis ni tapi tak kenyang.. HAHAHA dasar perot naga betollah..



Another large pizza pastu ada la lasagna, seafood platter segala.. Memang makan kenyang la, padahal baru pas makan kenduri nie~~ Korang pikir lah sendiri perot apa kami nie..


Ar-Rayyan takleh makan so die dok ralit main ngan baby Elly.. Hikhik Kawan baik die nie, teman tido, tengok TB sume..




Tengok la A-Rayyan renung ice blended tu, macam nak telan je.. Kesian anak mama..


My HAPPY famili.. Maafkan hubby ku itu, memang suke amek gambo buat muka pelik2 tau!

8 comments :

  1. perrghh perghh ferari tuu.. lama rs x jupe zafril..mcm takde perubahan pon mamat tu..xdek gelpren lagik ke? isyh isyh

    ReplyDelete
  2. hahahah diorang ni adek badik mmg sepesen la
    klw amek gmbr suka wat muke pelik2

    ReplyDelete
  3. amboi rayyan..ke main lagi nengok ais blended..tu ..nanti ler..dah besau sikit

    ReplyDelete
  4. waa...bestnyerrr... ada org belanja mkn pizza.. nak jugak... hehe

    ReplyDelete
  5. nak tag akak...


    http://qasehdindakanda.blogspot.com/2011/02/kontes-senyum-tak-nampak-gigi.html

    ReplyDelete
  6. stuff crust pizza..mmg best...tp x [uas klo mkn..amik large pon x puas...tamak! hohohoo

    ReplyDelete
  7. dah cuba pizza yg terbaru tu? sedap!! =)

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails